|   |   |   |   |   |   |   |   |   |  
 
.
 
 
تاریخ ارسال : یکشنبه 12 شهریور 1391


ایتنا - اكنون این امكان فراهم شده تا با بهره‌گیری از این سرویس جدید، اگر مشتركان به هر دلیل از خط ایرانسل خود برای مدتی استفاده نکنند، شماره آنها همچنان در مالکیت‌شان باقی بماند.
دغدغه غیرفعال شدن خطوط اعتباری تلفن همراه پس از خاموش بودن خط برای مدت بیش از سه ماه از بین رفته و مشتركان دیگر نگران نیستند كه پس از مدتی خاموش بودن تلفن، خط آنها از دسترس خارج شود.

به گزارش ایتنا از ایسنا، از آنجا كه بیش‌تر مشتركان ایرانسل دارای سیم‌كارت‌های اعتباری‌اند و از امكان غیرفعال شدن سیم‌كارتشان پس از خاموش بودن خط تلفن‌شان برای مدت طولانی نگران بودند، اكنون این امكان فراهم شده تا با بهره‌گیری از این سرویس جدید، اگر مشتركان به هر دلیل از خط ایرانسل خود برای مدتی استفاده نکنند، شماره آنها همچنان در مالکیت‌شان باقی بماند.


با توجه به اینکه طبق ضوابط شرکت ایرانسل، کلیه سیم‌کارت‌های اعتباری که به مدت ۳ ماه متوالی مورد استفاده قرار نگیرند به حال تعلیق دائم درآمده و به مالکیت این شرکت بازگردانده می‌شود (تعلیق مذکور شامل شماره سیم‌کارت است)، ایرانسل به مشتركانش امکان داده است كه در صورت نیاز، با استفاده از سرویس جدید حفظ شماره، این مشکل را برطرف كنند.


بدین ترتیب، در صورتی که به هر دلیل قرار است برای مدتی بیش از ۳ ماه، از خط ایرانسل استفاده نشود و مشترك تمایل دارد شماره مورد نظرش همچنان در مالکیتش باقی بماند، می‌تواند کد دستوری #۱*۱۶۰* را از خط خود شماره گیری کند.


پس از شماره‌گیری این کد دستوری، مبلغی معادل ۱۲۰.۰۰۰ریال به عنوان هزینه اشتراک از اعتبار مشترك کسر می‌شود (برای فعال شدن این سرویس سیم‌كارت مشترك باید معادل این میزان شارژ داشته باشد) و بدین ترتیب این شماره به مدت یک سال برای او حفظ خواهد شد. همچنین می‌تواند در هر زمان برای اطلاع از باقیمانده دوره استفاده از این سرویس، کد دستوری #۲*۱۶۰* را شماره‌گیری کند.




نویسنده : نعمتی - - امور فناوری اطلاعات

سرگرمی و تفریحی نیک فان دات کام

گروه اینترنتی اطلس

نیک فیس

طراحی سایت

طراحی بنر و هدر

طراحی قالب وردپرس

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic