|   |   |   |   |   |   |   |   |   |  
 
.
 


با تلاش و همت کارکنان و استقبال هموطنان از خدمات پست بانک منابع آن طی شش ماهه اول سال جاری نسبت به سال گذشته 2 برابر رشد داشته است.
به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: غلامحسین صباغی مدیر امور شعب و مناطق در گفتگوئی ضمن بیان این مطلب به تشریح عملکرد شش ماهه این امور پرداخت و گفت: در طول این مدت تعداد 15 شعبه در شهرستانهای فاقد پست بانک ایجاد و راه اندازی شده و براساس مصوبات کارگروه های استانی 300 دفترخدمات بانکی شهری و روستائی نیز افتتاح و به بهره برداری رسید.
وی افزود: استفاده از 250 کارگزار دفاتر در شعب ناظر بانک با هدف صرفه جوئی 5 میلیارد ریالی هزینه ها، تجهیز 90 شعبه به خودرو و راننده جهت نظارت و پشتیبانی بهینه دفاتر و شعب، انجام مقدمات بکارگیری 135 کارگزار از طریق دفاتر منتخب به منظور آموزش، بازاریابی، پشتیبانی، نظارت، هماهنگ کننده و رابط دفاتر و شعب، انجام مقدمات پروژه جمع آوری وجوه دفاتر شهری به عنوان همکار اداره کل خزانه داری و مبادلات و ساماندهی دفاترخدمات بانکی شهری و تفکیک باجه های پست بانک از سایر بخش های دفاتر خدمات ارتباطی از مهمترین فعالیت های امور شعب و مناطق در نیمه اول سال جاری بوده است.
صباغی در ادامه اظهار داشت: انجام مطالعات مقدماتی طرح ایجاد 100 باجه بدون نیرو تا پایان سال جاری، ایجاد مدیریت پروژه در امور شعب به منظور اجرا و پیگیری برنامه ها و طرح ها، راه اندازی سامانه پیام کوتاه به منظور ارتباط مستمر با مدیران و روسای شعب با رویکرد توسعه ای، تهیه شناسنامه نیازهای شعب همراه با تحلیل اطلاعات، بازنگری تعرفه های دفاترخدمات بانکی با رویکرد افزایش تعرفه ها و ارتقاء انگیزه کارگزاران و ارزیابی مهارت و دانش تخصصی روساء و معاونان پیشنهادی برای شعب در قالب آزمون های کتبی ساختار یافته و روش مصاحبه توفان فکری، ساماندهی مکانی، تجهیز و بهینه سازی شعب و مدیریت پرداخت یارانه نقدی بیش از 5/1 میلیون سرپرست خانوار در 14 هزار و 500 شعبه و دفاترخدمات بانکی شهری و روستائی بدون مشکل و مغایرت از دیگر فعالیت های این مدیریت در شش ماهه اول سال می باشد.
مدیر امور شعب و مناطق پست بانک، حفظ مشتریان کلان، راهیابی به بازارهای جدید، حفظ محیطی مناسب همراه با تعامل مثبت و سازنده با سایر بخش های ستادی و اجرائی، ابداع روش های جدید در بهره مندی از امتیاز واگذاری خدمات بانکی به بخش خصوصی و پیگیری استراتژی بهبود در عوامل داخلی با الویت نیروی انسانی را از مهمترین اهداف و برنامه های این امور ذکر کرد.
وی در پایان خواستار مشارکت همه جانبه کارکنان بانک در نظام پیشنهادات بانک و ارائه طرح ها و ایده های نو در عرصه های بانکداری الکترونیک و همچنین جذب منابع و خدمات نوین شد.





نویسنده : نعمتی - - امور فناوری اطلاعات

سرگرمی و تفریحی نیک فان دات کام

گروه اینترنتی اطلس

نیک فیس

طراحی سایت

طراحی بنر و هدر

طراحی قالب وردپرس

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic