|   |   |   |   |   |   |   |   |   |  
 
.
 


soroush
پیرو توافق کانون کشوری دفاتر پیشخوان خدمات دولت با شرکت سروش وابسته به صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران، محصولات فرهنگی شرکت مذکور از طریق شبکه دفاتر پیشخوان دولت عرضه می گردد.

به گزارش روابط عمومی کانون سراسری، شركت صوتی و تصویری سروش وابسته به سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در سال 1366 با درك نیاز گسترش ارتباطات مردمی آن سازمان و با هدف تولید آگهی‌های رادیویی و تلویزیونی، تولید و تكثیر آثار دیداری و شنیداری و نیز پشتیبانی امور بازرگانی صداوسیما تاسیس شد. شركت سروش تا سال 1373 بطور مشترك با امور بازرگانی صداوسیما فعالیت می‌كرد. در آغاز همین سال و در پی تغییر مدیریت و اجرای عملیات برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری هماهنگ با سیاست‌های كلان توسعه سازمان صداوسیما، وظایف و مسئولیت‌های جدیدی برعهده این شركت گذاشته شد.
از جمله این وظایف، فروش بخش وسیعی از آثار تصویری ماندگار صداوسیما در زمینه های داستانی، طنز، سینمایی، سرگرمی ومذهبی، كودك و نوجوان و آموزشی، مستند و سخنرانی های مذهبی در قالب VCD  و DVD در اختیار فرهنگ دوستان و بینندگان آثار ماندگار قرار گرفته است. عرضه ی آثار تصویری عموما با هدف آماده سازی و عرضه آثار تصویری فاخر شبكه های سیمای جمهوری اسلامی ایران بوده كه همواره مورد توجه و استقبال بینندگان این شبكه ها قرار گرفته است.
عطف به تفاهمنامه استراتژیک و قرارداد منعقد شده بین کانون دفاتر پیشخوان خدمات دولت و شرکت سروش، از این پس دفاتری که حائز شرایط همکاری باشند و مایل به عرضه محصولات یاد شده هستند، می توانند در فراخوان شرکت نمایند.

الف: موضوع فراخوان
فروش بسته های صوتی و تصویری شرکت سروش. این محصولات را می توان در تارنمای www2.soroush.ir ملاحظه کرد. به علاوه در پیوست فراخوان لیستی از پر فروش ترین محصولات به همراه قیمت آنها موجود و قابل مشاهده است. شایان ذکر است که شرکت سروش، از بین محصولات سازمان صدا و سیما، تنها اقدام به تکثیر آنهایی می نماید که در نظر سنجی ها، پر بیننده و پر مخاطب تشخیص داده شده اند و عرضه تمامی محتوا های سازمان صدا و سیما در دستور کار نمی باشد.
ضمناً بسته به بازخوردی که از واکنش دفاتر و فروش محصولات به دست خواهد آمد، ورود محصولات فرهنگی با مدیریت خصوصی (مانند مجموعه های مشابه قهوه تلخ، از قبیل ویلای من، قلب یخی و . . . ) و همچنین محصولات آموزشی (از قبیل گاج، قلم چی، گزینه 2 و . . . ) در دستور کار و اجرا خواهد بود.

ب: تبلیغات خدمات جدید
تبلیغات محصولات یاد شده در سیمای استانی 17 استان کشور به قرار زیر به صورت زیر نویس از تاریخ 12 اسفند ماه سال جاری انجام خواهد شد. شایان ذکر است شرکت سروش تعهدی برای تبلیغات تلویزیونی در سایر استانها نخواهد داشت. این مطلب برای دفاتر استان هایی که شامل حال تبلیغات نمی گردد بایستی مد نظر قرار گیرد! (در صورت بروز تغییر در تاریخ فوق الذکر، موارد سریعاً اعلام می گردد)
استانهای قابل تبلیغات تلویزیونی عبارتند از: خوزستان (مرکز آبادان) آذربایجان شرقی، اصفهان، ایلام، بوشهر، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، زنجان، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان،مرکزی، همدان و هرمزگان (مرکز کیش)
تداوم و فرکانس تبلیغات در ماههای بعدی بستگی مستقیم به میزان فعالیت های انجام شده در هر استان دارد و بسته به بازخورد، از استانی به استان دیگر متفاوت خواهد بود. بدیهی است که تمامی فعالیت های تبلیغی در جهت منافع مالی سروش و دفاتر مربوطه درپروژه، طراحی و اجرا خواهد گردید.
ضمناً پس از اولین فراخوان و شناسایی دفاتر مایل به همکاری، به تعداد پوستر هایی برای تبلیغات محیطی ارسال خواهد گردید و تمامی مساعی انجام خواهد شد تا پوسترهای یاد شده با اولین محموله محصولات در اختیار دفاتر قرار گیرند.
اکیداً توصیه می نماید که دفاتر مایل به همکاری در پروژه، تنها به تبلیغات سیمای استانی اکتفا ننمایند و خود بر اساس شناختی که از مشتریان خود دارند، بازاریابی و تبلیغات لازمه را انجام دهند.

پ: مکانیزم انجام پروژه
فعلاً خرید محصولات هر ماه یک بار انجام خواهد شد. بدین روش که دفاتر بر اساس تخفیفی که در تبصره آمده است، محصولات مورد نیاز خود را انتخاب خواهند نمود. سپس پس از کسر کمسیون مربوطه از قیمت پشت بسته، مبلغ باقیمانده را به همراه تعداد محصولات درخواستی به حساب اعلام شده واریز نمایند.
از نظر سیکل زمانی، در هر ماه هر دفتر باید حد اکثر تا پنجم آن ماه، لیستی از محصولات مورد نیاز را انتخاب نماید و آنها را در جدولی (Excel) مرتب نماید. در جدول باید نام و تعداد محصولات و همچنین ارزش محموله مشخص شده باشد. نمونه ای از جدول آماده شده سریعاً برای دفاتر متقاضی ارسال خواهد شد که می تواند مورد استفاده قرار گیرد. در انتهای ارسال درخواست، بایستی لیست به همراه مبلغ حواله شده برای شرکت مهدیس پایاب ایرانیان ارسال گردد.
محصولات حداکثر پس از دو هفته کاری به دست دفاتر همکار پروژه خواهد رسید.

تبصره1: با مذاکرات انجام شده با شرکت سروش پیرامون مالیات بر ارزش افزوده، اخذ این مالیات از دفاتر منتفی گردید و بایستی محصولات به قیمت مندرج در بسته بندی به فروش برسند. بر اساس سیاست عمومی قیمتگذاری انجام شده و اطلاع وزارت های ذی ربط، قیمت های روی بسته بندی، شامل مالیات بر ارزش افزوده نیستند و فروشنده (سروش) ادای مالیات یاد شده را تقبل خواهد نمود.
تبصره2: هزینه های ارسال محموله های درخواستی تا دفاتر مورد نظر، قبلاً به طور جداگانه محاسبه و تمهید گردیده اند. به عبارتی قیمت روی بسته بندی ملاک فروش خواهد بود.
تبصره3: لازم است دفاتر همکار در پروژه، نسبت به انتخاب محصولات دقت به خرج دهند زیرا مرجوع نمودن محصولات تنها در صورت بروز خرابی میسر می باشد.
تبصره 4: دفاتر همکار در پروژه، لازم است یکی از طرح های پیوستی در جدول را انتخاب نمایند و حداقلی از خرید را انجام دهند تا مشمول تخفیف مورد نظر گردند.
تبصره 5: در صورتی که یک دفتر در سه دوره متوالی از یک پکیج (مانند نقره ای) استفاده نماید، در خرید بعدی با همان مبلغ، تخفیف رده بالاتر (مانند طلایی) را خواهد داشت. خرید هایی در بسته های طلایی نیز دارای مشوق هایی (مانند خرید امانی یا میزان تخفیف بالاتر و . . ) خواهد بود که در دست بررسی است و متعاقباً اعلام خواهد گردید.
تبصره 6: محل دریافت محموله ها، دفاتر شهری و روستایی پیشخوان خدمات دولت خواهند بود.
تبصره 7: جدول پلکانی تخفیف (کمسیون )برای محصولات CD و DVD، به قرار زیر است:

soroush01

soroush02

مثال عملیاتی:
یکی از دفاتر پیشخوان با رجوع به جدول لیست قیمت، بر حسب محصول و تعدادی که انتخاب نموده است، درخواست زیر را ثبت نموده است:

 

soroush03

soroush04

 

ملاحظه می گردد که با رجوع به جدول انتخاب طرح، در مورد محصولات با حامل CD ، طرح طلایی انتخاب می گردد که شامل تخفیف 20% می باشد و در مورد محصولات با حامل DVD ، طرح انتخابی برنز با تخفیف 10%خواهد بود. لذا با اعمال تخفیفات، در مورد انتخاب پکیج CD ، به جای رقم 3.025.000 ریال، مبلغ 2.420.000 ریال و در مورد پکیج DVD ، به جای رقم 950.000 ریال، مبلغ 855.000 ریال بایستی به حساب واریز گردد.

ت: شرایط عمومی دفاتر همکار در پروژه
لازم است دفاتری که در این پروژه به عنوان همکار انتخاب می گردند، حائز شرایط زیر باشند:
• اعتبار مجوز در دوران فعالیت
• وجود پنجره رو به خیابان یا ویترین مناسب یا فضای تبلیغاتی که از بیرون دفتر قابلیت رویت پوستر های محصولات وجود داشته باشد.
• وجود فردی که آمادگی فروش محصولات فرهنگی – هنری را داشته باشد. آموزش های لازم متعاقباً پس از شناسایی دفاتر همکار در پروژه انجام خواهد شد.

 

لیست قیمت

ورود به صفحه ثبت نام

 






نویسنده : انجمن پیشخوان روستایی

سرگرمی و تفریحی نیک فان دات کام

گروه اینترنتی اطلس

نیک فیس

طراحی سایت

طراحی بنر و هدر

طراحی قالب وردپرس

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic