تبلیغات
.
 |   |   |   |   |   |   |   |   |   |  
 
.
 
 
تاریخ ارسال : یکشنبه 29 بهمن 1391


esmaeili

یک مقام مسوول در وزارت صنعت، معدن و تجارت با تشریح جزئیات اقدام جدید دولت برای ساماندهی مبادلات ارزی مرزنشینان، از ضرورت پیگیری مرزنشینان برای دریافت سود از تعاونی‌ها، از اعتبار ساقط شدن کارت‌ها و دفترچه‌های فعلی مرزنشینی و مزایای دریافت کارت جدید مرزنشینان خبر داد.

جواد اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر گفت: بر اساس طرح وزارت صنعت، معدن و تجارت ساماندهی مبادلات ارزی مرزنشینان بر این اساس صورت می‌گیرد که سالانه در دو نوبت، مرزنشینان کشور یا تعاونی‌های مرزنشینی که از سوی آنها وکالت دارند، با مراجعه به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت مربوطه، سهمیه ارزی مرزنشینی دریافت می‌کنند.
مدیر پروژه‌های معاونت فناوری اطلاعات وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: هم‌اکنون در هفده استان مرزی کشور، سازمان توسعه تجارت ایران سهمیه‌های ارزی اختصاص می‌دهد تا مرزنشینان بتوانند در ازای صادراتی که انجام می‌دهند، وارداتی را به کشور صورت دهند که این واردات، معادل ارز تخصیصی به آنها است. وی تصریح کرد: در حال حاضر روند تخصیص ارز به مرزنشینان در نقاط مرزی کشور، به صورت جزیره‌ای و دستی دنبال می‌شود؛ به این معنا که هر استان به صورت جداگانه، کارت مرزنشینی یا دفترچه‌ای را برای مرزنشینان صادر کرده است و فرآیند تخصیص سهمیه ارزی نیز به صورت دستی صورت می‌گیرد؛ در نهایت این سهمیه به گمرک رفته و ما به ازای صادراتی که صورت می‌گیرد، واردات مرزنشین در قالب سهمیه تخصیصی مستهلک می‌شود.
به گفته اسماعیلی، وزارت صنعت، معدن و تجارت تلاش دارد تا در سامانه یکپارچه مبادلات مرزنشینان، بتواند از طریق «کارت الکترونیکی مبادلات مرزنشینان» این چرخه را مکانیزه کند؛ در واقع هدف اصلی در این کار، تسهیل تجارت الکترونیک برای فرآیندهای مرزنشینی کشور است که یکی از اصلی‌ترین وظایف وزارت صنعت، معدن و تجارت به شمار می‌رود. وی اظهار كرد: بر این اساس، از اول بهمن‌ماه امسال، ساماندهی مبادلات مرزنشینی کشور در قالب کارت الکترونیک مرزنشینان انجام گرفته است و مرزنشینان در برخی از استان‌های کشور، از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت الکترونیک، مراحل دریافت این کارت را طی کرده‌اند.
اسماعیلی ادامه داد: این کار پیرو تفاهم‌نامه منعقده میان وزارت صنعت، معدن و تجارت و معاونت توسعه منابع و سرمایه‌های انسانی ریاست‌جمهوری در حال پیگیری است که بر اساس آن، مرزنشینان با مراجعه به دفاتر پیشخوان و پرداخت 8500 تومان کارت خود را دریافت می‌کنند. وی برآورد تعداد خانوارهای مرزنشین را یک میلیون و 700 هزار خانوار عنوان و تصریح کرد: به ازای هر عضو خانواده مرزنشین، سالانه 120 دلار ارز تخصیص می‌یابد.






نویسنده : انجمن پیشخوان روستایی




مسئولان پست بانک و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نشستی مشترک برگسترش همکاری های متقابل به ویژه استفاده از ظرفیت های ویژه پست بانک در روستاها و مناطق محروم تاکید کردند.
به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: در این نشست که با حضور معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و تنی چند از مدیران بنیاد مذکور به همراه مدیران کل دفاترخدمات بانکی، تولید و توسعه نرم افزارها و بازاریابی و تجهیزمنابع پست بانک برگزار شد درخصوص گسترش همکاری های متقابل بررسی های لازم انجام و توافقاتی نیز حاصل شد.
بنابراین گزارش: در این جلسه مقرر گردید؛ با توجه به حضور بنیاد مسکن به عنوان متولی ساخت مسکن شهری و روستائی در سطح کشور و حضور گسترده پست بانک در سطح روستاها و مناطق دورافتاده خدماتی از قبیل؛ تشکیل پرونده متقاضیان تسهیلات بنیاد مسکن و پرداخت آن، جمع آوری اقساط تسهیلات اعطائی و وصول مطالبات مربوطه از طریق شعب و دفاتر این بانک انجام شود.
گفتنی است: افتتاح حساب برای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ادارات کل استانها، پرداخت تسهیلات به کارکنان بنیاد و وام قرض الحسنه به مشتریان آن طبق توافقات حاصله، ایجاد درگاه دریافت الکترونیکی اقساط و ثبت اطلاعات متقاضیان تسهیلات مسکن و وام قرض الحسنه در سامانه اینترنتی پست بانک از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد موافقت طرفین قرار گرفت.





نویسنده : انجمن پیشخوان روستایی


براساس تفاهم نامه منعقده بین پست بانک ایران و شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل، سرویس خرید شارژ مستقیم برای مشترکان این شرکت از طریق درگاه های الکترونیکی پست بانک فراهم شده است.
به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: بنابراعلام اداره کل بازاریابی و تجهیزمنابع، مشترکان متقاضی خرید شارژ ایرانسل می توانند از طریق درگاه های الکترونیکی پست بانک اعم از؛ اینترنت، دستگاه های خودپرداز(ATM)، دستگاه های پایانه شعب(Pin pad) و کارتخوان(POS) و موبایل بانک به صورت مستقیم و بدون دریافت پین کد برروی سیم کارت خود اقدام نمایند.
بنابراین گزارش: مشترکان ایرانسل می توانند از طریق درگاه های مذکور و با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب نسبت به خرید شارژ مربوطه اقدام نموده و رسید بانکی آن را در قالب کد پیگیری از طریق پیامک دریافت نمایند.
گفتنی است: شارژهای مربوطه در قالب مبالغ؛ 20، 50، 100 و 200 هزار ریال قابلی خرید می باشد.





نویسنده : انجمن پیشخوان روستایی





در راستای ارتقاء سطح دانش و آگاهی عمومی کارگزاران دفاترخدمات بانکی روستائی جهت ارائه خدمات بانکی مطلوب به هموطنان، بیش از 8 هزار نفر از آنان در 10 ماهه سال جاری دوره های آموزشی کاربردی و عملیاتی بانکی و پولی را با موفقیت گذرانده اند.
جمال مقصودی رئیس اداره کل آموزش و تحقیقات پست بانک ایران در گفتگوئی با اعلام این خبر گفت: دوره های آموزشی کارگزاران دفاترخدمات بانکی روستائی با همکاری پایگاه های آموزشی پست بانک سراسر کشور و در قالب طرح آموزشی ماک صورت گرفته است.
وی افزود: این دوره ها به مدت 12ساعت شامل؛ 8 ساعت تئوری در قالب سرفصل های آموزشی حسابداری، بانکداری، تسهیلات، خدمات الکترونیکی و نرم افزار سیمیا، آئین نامه ها و دستورالعمل ها، مباحث امنیتی دفاتر و نیازهای خاص هر استان به همراه 4 ساعت کارآموزی در شعب مرکزی استان ها به کارگزاران مذکور انجام شده است.
مقصودی با اشاره به برنامه ریزی جهت ارائه آموزش های کاربردی و عملیاتی به کارگزاران دفاترخدمات بانکی شهری تصریح کرد: تلاش می کنیم تا پایان سال جاری تمامی 10 هزار کارگزار دفاترخدمات بانکی روستائی کشور را مورد آموزش دوره های یاد شده قرار دهیم تا بتوانند خدمات بانکی را در کمترین زمان ممکن و با آگاهی بیشتر به هموطنان ارائه کنند.
همچنین وی عنوان کرد: براساس سیاست های هیات مدیره و برنامه های آموزشی بانک در راستای ارتقاء سطح علمی و دانش کارکنان و همچنین تشویق و ترغیب آنان به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد، تعداد 55 نفر از مدیران و کارکنان بانک در سال جاری موفق به ورود به دانشگاه های علم و صنعت و تربیت مدرس و تحصیل در رشته های مدیریت اجرائی، مدیریت تکنولوژی و مدیریت فناوری اطلاعات شده اند.
وی در پایان ضمن تقدیر از حمایت های همه جانبه هیات مدیره از برنامه های آموزشی و همکاری مدیران خاطرنشان ساخت: هدف اداره کل آموزش و تحقیقات، فراهم نمودن امکان ادامه تحصیل برای کارکنان در مقاطع مختلف و ارائه آموزش های کاربردی و عملیاتی به متصدیان بانک و کارگزاران دفاتر با بهره گیری از امکانات مدرن است که با جدیّت این امور را دنبال می کند.





نویسنده : انجمن پیشخوان روستایی
 
تاریخ ارسال : یکشنبه 22 بهمن 1391


دو سرویس بانکداری الکترونیک  جدید در سیمیا راه اندازی شد .

۱- کلیه مشتریانی که شماره همراه انان در سیمیا تعریف شده است قابلیت دریافت پیام کوتاه در هنگام برداشت از حسابهای انان مقدور میباشد .

۲- انتقال وجه مستمر در اینترنت بانک نیز فعال میباشد .که میتوان ضمن تعریف زمان و بازه مورد نظربصورت اتوماتیک وجه در تاریخهای قید شده در سیستم به حساب مورد نظر انتقال انجام داد .






نویسنده : انجمن پیشخوان روستایی
 
تاریخ ارسال : چهارشنبه 18 بهمن 1391


acc tpo_9

از دفاتر پیشخوان 17 استان مرزنشین که هم اکنون از سامانه پیله وری استفاده می نمایند و در نحوه استفاده از این سامانه مشکل دارند و یا اینکه خواستار آشنایی با قسمت های مختلف این سامانه هستند دعوت می گردد از "سامانه آموزش الکترونیک" شرکت پیشخوان خدمات گستر ایرانیان استفاده نمایند.

به گزارش روابط عمومی شرکت پیشخوان خدمات گستر ایرانیان، به ترتیب با اضافه شدن قسمت های جدید به سامانه، آموزش نحوه استفاده از آن نیز در سامانه آموزش الکترونیک ارائه خواهد شد.
لازم به ذکر است دفاتری که در سامانه مذکور ثبت نام نمایند به مرور و با اضافه شدن بخش های جدید به سامانه پیله وری، برای آموزش نحوه استفاده از بخش های اضافه شده نیازی به پرداخت مجدد هزینه نخواهند داشت.
ورود به صفحه آموزش






نویسنده : انجمن پیشخوان روستایی
 
تاریخ ارسال : چهارشنبه 18 بهمن 1391


acc tpo_8

به اطلاع دفاتری که تمایل به شبکه کردن ماژول امنیتی خود جهت استفاده چند دستگاه به صورت همزمان دارند می رساند؛ کارشناس فنی دفتر پیشخوان مربوطه می تواند در ساعات اداری با واحد پشتیبانی پورتال کشوری به شماره تلفن 02188501731 تماس حاصل نماید. لازم به ذکر است افراد غیر متخصص از تماس با واحد پشتیبانی جدا خودداری نمایند.






نویسنده : انجمن پیشخوان روستایی


                                                                                                           acc tpo_7

نکات ضروری در اسکن تصویر






نویسنده : انجمن پیشخوان روستایی
 
تاریخ ارسال : سه شنبه 17 بهمن 1391


زمان واریزی و مبلغ کمک و عیدی دولت به مردم مشخص شد

زمان واریزی و مبلغ کمک و عیدی دولت به مردم مشخص شدReviewed by hadi on Feb 3Rating: 5.0زمان واریزی و مبلغ کمک و عیدی دولت به مردم مشخص شدزمان واریزی و مبلغ کمک و عیدی دولت به مردم مشخص شد

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در تشریح جلسه شب گذشته دولت و مجلس گفت که در این جلسه تصمیم‌ بر آن شد که مبلغ ۷۰ هزار تومان به تمامی یارانه‌بگیران اختصاص داده شود که شیوه پرداخت نیز همچون پرداخت از طریق پرداخت‌های یارانه‌های نقدی طبق روال سالهای گذشته انجام خواهد شد.

 

جلسه بعدی دولت و مجلس برای بررسی اجرای فاز دوم هدفمندی اواخر هفته آینده برگزار می‌شود

ارسلان فتحی‌پور در گفت‌و‌گو با ایسنا، در تشریح نتایج جلسه شب گذشته اقتصادیون دولت و مجلس که با حضور لاریجانی و احمدی‌نژاد برگزار شد، گفت: بعد از توصیه مقام معظم رهبری در خصوص بهبود وضعیت معیشت شب عید مردم در راستای تامین کالاهای اساسی تصمیم‌ بر آن شد که به افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و کسانی که در نوبت هستند ۲۰ درصد بالاتر از سایر افراد یارانه پرداخت شود.

وی در توضیح گفت: بر این اساس به تمامی یارانه‌بگیران ۷۰ هزار تومان یارانه نقدی و به افراد تحت پوشش کمیته امداد بهزیستی ۲۰ درصد بیشتر از این میزان یعنی مبلغ بالغ بر ۹۰ هزار تومان در روز اول اسفند پرداخت می‌شود.

رئیس کمیسیون اقتصاد مجلس در توضیح روش پرداخت این میزان یارانه نقدی گفت: قرار است این میزان به حساب سرپرست‌های خانوار واریز شود شیوه‌ای که هم اکنون در واریز مبالغ یارانه‌های نقدی انجام می‌گیرد.

فتحی‌پور یاد آور شد: پرداخت به صورت کارتی نیست چرا که قرار است این پرداخت نقدی برای یک بار انجام گیرد و چون این احتمال وجود داشت که کارتها به قیمت‌های کمتر فروخته شود و به دنبال آن فساد ایجاد شود و یا این که مبالغ کارت‌ها برای یک سری کالاهای خاص صرف شود، قرار شد که این مبالغ به حساب‌ها واریز شود تا این پولها برای خرج بین کل کالاها توزیع گردد.

فتحی‌پور تاکید کرد که روش پرداخت همچون روش فعلی واریز یارانه‌های نقدی به حسابهای سرپرست خانوار است.

رئیس کمیسیون اقتصادی همچنین در ادامه گفت‌و‌گو با ایسنا، با بیان اینکه جلسات دولت و مجلس دراین موضوع به پایان رسیده است، گفت: البته دولت و مجلس در موارد دیگری نیز جلسات مشترک خود را در حوزه اقتصادی برگزار خواهند کرد.

وی ادامه داد: قرار است کارگروه‌های دولت و مجلس در اواخر هفته آینده جلسه شبانه خود را ادامه دهند که این جلسات به موضوع اجرای فاز دوم هدفمند کردن یارانه‌ها، نحوه جمع آوری نقدینگی، کاهش قیمتها و کاهش قیمت ارز اختصاص دارد و به طور کلی مباحث در حوزه‌ی بحثهای کلان اقتصادی است.

وی در پایان گفت: در این جلسات نیز اقتصادیون دولت و مجلس به همراه لاریجانی و احمدی‌نژاد نیز حضور خواهند داشت.






نویسنده : انجمن پیشخوان روستایی


soroush
پیرو توافق کانون کشوری دفاتر پیشخوان خدمات دولت با شرکت سروش وابسته به صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران، محصولات فرهنگی شرکت مذکور از طریق شبکه دفاتر پیشخوان دولت عرضه می گردد.

به گزارش روابط عمومی کانون سراسری، شركت صوتی و تصویری سروش وابسته به سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در سال 1366 با درك نیاز گسترش ارتباطات مردمی آن سازمان و با هدف تولید آگهی‌های رادیویی و تلویزیونی، تولید و تكثیر آثار دیداری و شنیداری و نیز پشتیبانی امور بازرگانی صداوسیما تاسیس شد. شركت سروش تا سال 1373 بطور مشترك با امور بازرگانی صداوسیما فعالیت می‌كرد. در آغاز همین سال و در پی تغییر مدیریت و اجرای عملیات برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری هماهنگ با سیاست‌های كلان توسعه سازمان صداوسیما، وظایف و مسئولیت‌های جدیدی برعهده این شركت گذاشته شد.
از جمله این وظایف، فروش بخش وسیعی از آثار تصویری ماندگار صداوسیما در زمینه های داستانی، طنز، سینمایی، سرگرمی ومذهبی، كودك و نوجوان و آموزشی، مستند و سخنرانی های مذهبی در قالب VCD  و DVD در اختیار فرهنگ دوستان و بینندگان آثار ماندگار قرار گرفته است. عرضه ی آثار تصویری عموما با هدف آماده سازی و عرضه آثار تصویری فاخر شبكه های سیمای جمهوری اسلامی ایران بوده كه همواره مورد توجه و استقبال بینندگان این شبكه ها قرار گرفته است.
عطف به تفاهمنامه استراتژیک و قرارداد منعقد شده بین کانون دفاتر پیشخوان خدمات دولت و شرکت سروش، از این پس دفاتری که حائز شرایط همکاری باشند و مایل به عرضه محصولات یاد شده هستند، می توانند در فراخوان شرکت نمایند.

الف: موضوع فراخوان
فروش بسته های صوتی و تصویری شرکت سروش. این محصولات را می توان در تارنمای www2.soroush.ir ملاحظه کرد. به علاوه در پیوست فراخوان لیستی از پر فروش ترین محصولات به همراه قیمت آنها موجود و قابل مشاهده است. شایان ذکر است که شرکت سروش، از بین محصولات سازمان صدا و سیما، تنها اقدام به تکثیر آنهایی می نماید که در نظر سنجی ها، پر بیننده و پر مخاطب تشخیص داده شده اند و عرضه تمامی محتوا های سازمان صدا و سیما در دستور کار نمی باشد.
ضمناً بسته به بازخوردی که از واکنش دفاتر و فروش محصولات به دست خواهد آمد، ورود محصولات فرهنگی با مدیریت خصوصی (مانند مجموعه های مشابه قهوه تلخ، از قبیل ویلای من، قلب یخی و . . . ) و همچنین محصولات آموزشی (از قبیل گاج، قلم چی، گزینه 2 و . . . ) در دستور کار و اجرا خواهد بود.

ب: تبلیغات خدمات جدید
تبلیغات محصولات یاد شده در سیمای استانی 17 استان کشور به قرار زیر به صورت زیر نویس از تاریخ 12 اسفند ماه سال جاری انجام خواهد شد. شایان ذکر است شرکت سروش تعهدی برای تبلیغات تلویزیونی در سایر استانها نخواهد داشت. این مطلب برای دفاتر استان هایی که شامل حال تبلیغات نمی گردد بایستی مد نظر قرار گیرد! (در صورت بروز تغییر در تاریخ فوق الذکر، موارد سریعاً اعلام می گردد)
استانهای قابل تبلیغات تلویزیونی عبارتند از: خوزستان (مرکز آبادان) آذربایجان شرقی، اصفهان، ایلام، بوشهر، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، زنجان، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان،مرکزی، همدان و هرمزگان (مرکز کیش)
تداوم و فرکانس تبلیغات در ماههای بعدی بستگی مستقیم به میزان فعالیت های انجام شده در هر استان دارد و بسته به بازخورد، از استانی به استان دیگر متفاوت خواهد بود. بدیهی است که تمامی فعالیت های تبلیغی در جهت منافع مالی سروش و دفاتر مربوطه درپروژه، طراحی و اجرا خواهد گردید.
ضمناً پس از اولین فراخوان و شناسایی دفاتر مایل به همکاری، به تعداد پوستر هایی برای تبلیغات محیطی ارسال خواهد گردید و تمامی مساعی انجام خواهد شد تا پوسترهای یاد شده با اولین محموله محصولات در اختیار دفاتر قرار گیرند.
اکیداً توصیه می نماید که دفاتر مایل به همکاری در پروژه، تنها به تبلیغات سیمای استانی اکتفا ننمایند و خود بر اساس شناختی که از مشتریان خود دارند، بازاریابی و تبلیغات لازمه را انجام دهند.

پ: مکانیزم انجام پروژه
فعلاً خرید محصولات هر ماه یک بار انجام خواهد شد. بدین روش که دفاتر بر اساس تخفیفی که در تبصره آمده است، محصولات مورد نیاز خود را انتخاب خواهند نمود. سپس پس از کسر کمسیون مربوطه از قیمت پشت بسته، مبلغ باقیمانده را به همراه تعداد محصولات درخواستی به حساب اعلام شده واریز نمایند.
از نظر سیکل زمانی، در هر ماه هر دفتر باید حد اکثر تا پنجم آن ماه، لیستی از محصولات مورد نیاز را انتخاب نماید و آنها را در جدولی (Excel) مرتب نماید. در جدول باید نام و تعداد محصولات و همچنین ارزش محموله مشخص شده باشد. نمونه ای از جدول آماده شده سریعاً برای دفاتر متقاضی ارسال خواهد شد که می تواند مورد استفاده قرار گیرد. در انتهای ارسال درخواست، بایستی لیست به همراه مبلغ حواله شده برای شرکت مهدیس پایاب ایرانیان ارسال گردد.
محصولات حداکثر پس از دو هفته کاری به دست دفاتر همکار پروژه خواهد رسید.

تبصره1: با مذاکرات انجام شده با شرکت سروش پیرامون مالیات بر ارزش افزوده، اخذ این مالیات از دفاتر منتفی گردید و بایستی محصولات به قیمت مندرج در بسته بندی به فروش برسند. بر اساس سیاست عمومی قیمتگذاری انجام شده و اطلاع وزارت های ذی ربط، قیمت های روی بسته بندی، شامل مالیات بر ارزش افزوده نیستند و فروشنده (سروش) ادای مالیات یاد شده را تقبل خواهد نمود.
تبصره2: هزینه های ارسال محموله های درخواستی تا دفاتر مورد نظر، قبلاً به طور جداگانه محاسبه و تمهید گردیده اند. به عبارتی قیمت روی بسته بندی ملاک فروش خواهد بود.
تبصره3: لازم است دفاتر همکار در پروژه، نسبت به انتخاب محصولات دقت به خرج دهند زیرا مرجوع نمودن محصولات تنها در صورت بروز خرابی میسر می باشد.
تبصره 4: دفاتر همکار در پروژه، لازم است یکی از طرح های پیوستی در جدول را انتخاب نمایند و حداقلی از خرید را انجام دهند تا مشمول تخفیف مورد نظر گردند.
تبصره 5: در صورتی که یک دفتر در سه دوره متوالی از یک پکیج (مانند نقره ای) استفاده نماید، در خرید بعدی با همان مبلغ، تخفیف رده بالاتر (مانند طلایی) را خواهد داشت. خرید هایی در بسته های طلایی نیز دارای مشوق هایی (مانند خرید امانی یا میزان تخفیف بالاتر و . . ) خواهد بود که در دست بررسی است و متعاقباً اعلام خواهد گردید.
تبصره 6: محل دریافت محموله ها، دفاتر شهری و روستایی پیشخوان خدمات دولت خواهند بود.
تبصره 7: جدول پلکانی تخفیف (کمسیون )برای محصولات CD و DVD، به قرار زیر است:

soroush01

soroush02

مثال عملیاتی:
یکی از دفاتر پیشخوان با رجوع به جدول لیست قیمت، بر حسب محصول و تعدادی که انتخاب نموده است، درخواست زیر را ثبت نموده است:

 

soroush03

soroush04

 

ملاحظه می گردد که با رجوع به جدول انتخاب طرح، در مورد محصولات با حامل CD ، طرح طلایی انتخاب می گردد که شامل تخفیف 20% می باشد و در مورد محصولات با حامل DVD ، طرح انتخابی برنز با تخفیف 10%خواهد بود. لذا با اعمال تخفیفات، در مورد انتخاب پکیج CD ، به جای رقم 3.025.000 ریال، مبلغ 2.420.000 ریال و در مورد پکیج DVD ، به جای رقم 950.000 ریال، مبلغ 855.000 ریال بایستی به حساب واریز گردد.

ت: شرایط عمومی دفاتر همکار در پروژه
لازم است دفاتری که در این پروژه به عنوان همکار انتخاب می گردند، حائز شرایط زیر باشند:
• اعتبار مجوز در دوران فعالیت
• وجود پنجره رو به خیابان یا ویترین مناسب یا فضای تبلیغاتی که از بیرون دفتر قابلیت رویت پوستر های محصولات وجود داشته باشد.
• وجود فردی که آمادگی فروش محصولات فرهنگی – هنری را داشته باشد. آموزش های لازم متعاقباً پس از شناسایی دفاتر همکار در پروژه انجام خواهد شد.

 

لیست قیمت

ورود به صفحه ثبت نام

 






نویسنده : انجمن پیشخوان روستایی
 
تاریخ ارسال : یکشنبه 15 بهمن 1391


acc tpo_6

نرخ ارائه خدمات مرزنشینان برای دفاتر پیشخوان دولت براساس مصوبه کمیته تعیین نرخ کارگروه راهبری 34850 ریال تعیین شد.

به گزارش روابط عمومی کانون سراسری، مبلغ 85000 ریال باید از متقاضی دریافت گردد که از این مبلغ 32900 ریال متعلق به دفتر و 1950 ریال مالیات ارزش افزوده می باشد و مابقی مبلغ برای تولید کارت و آماده سازی آن باید به وزارت صنعت، معدن و تجارت پرداخت گردد که این مبلغ در هر ثبت نام از مبلغ دریافتی توسط دفتر کسر می گردد.






نویسنده : انجمن پیشخوان روستایی
 
تاریخ ارسال : چهارشنبه 11 بهمن 1391


acc tpo-5

به اطلاع  دفاتر 17 استان مشارکت کننده در طرح صدور کارت مبادلات مرزنشینان الکترونیکی می رساند، با توجه به فراخوان انجام شده جهت جذب و ثبت اطلاعات مرزنشینان و عدم اقدام مؤثر دفاتر در این خصوص، در صورت عدم جذب و ثبت اطلاعات، سرویس مذکور از شبکه دفاتر خارج خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کانون سراسری، علی فلاح رییس کانون کشوری دفاتر پیشخوان خدمات دولت در این خصوص گفت: با کلی مشکل یک خدمت جذب و پس از آماده سازی به شبکه دفاتر وارد می شود فلذا عدم توجه به این خدمت آنهم در بخش استانی، هرگونه تداوم واگذاری خدمت را از بین خواهد برد لذا در صورت عدم ثبت اطلاعات از سوی دفاتر، ظرف مدت 48 ساعت آینده کد ورودی دفاتر غیر فعال بسته خواهد شد.






نویسنده : انجمن پیشخوان روستایی
2
 

سرگرمی و تفریحی نیک فان دات کام

گروه اینترنتی اطلس

نیک فیس

طراحی سایت

طراحی بنر و هدر

طراحی قالب وردپرس