|   |   |   |   |   |   |   |   |   |  
 
.
 
 
تاریخ ارسال : جمعه 6 مرداد 1391



نویسندگان تخصصی سایت انجمن پیشخوان روستایی مشخص شده اند که به شرح ذیل می باشد


نویسندگان

نویسنده جهت مطالب اقتصادی: آقای مصطفی زاده -- آذربایجان غربی - کارشناس امور اقتصادی
نویسنده جهت مطالب بانکی:خانم حبیب زاده -- گیلان - کارشناس امور بانکی
نویسنده جهت مطالب اجتماعی: آقای منصوری -- خوزستان - کارشناس امور اجتماعی
نویسنده جهت مطالب IT: آقای نعمتی - گیلان - کارشناس امور IT
نویسنده جهت مطالب آموزشی: آقای احمدی - بوشهر - کارشناس امور آموزشی






نویسنده : انجمن پیشخوان روستایی




فروش سیم کارت بدون انتقال مالکیت به خریدار غیر قانونی بوده و هرگونه سوء استفاده احتمالی از سیم کارت‌های تلفن همراه بر عهده صاحب آن است.







نویسنده : انجمن پیشخوان روستایی


bank markazi

بانک مرکزی در بخشنامه ای به بانک های دولتی، غیردولتی، شرکت دولتی پست بانک و موسسه اعتباری توسعه اعلام کرد: شماره اقتصادی اشخاص باید در قراردادهای اعطای تسهیلات درج شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از مهر، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در بخشنامه ای به بانک های دولتی، غیردولتی، شرکت دولتی پست بانک و موسسه اعتباری توسعه، اعلام کرد سازمان امور مالیاتی کشور بانک‌ها را مکلف به درج شماره اقتصادی اشخاص در قراردادهای اعطای تسهیلات و هر نوع معاملات بانکی اعم از ارزی و ریالی کرده است. در این بخشنامه آمده است: بر اساس بند 3-4 دستورالعمل اجرائی ماده 169مکرر قانون مالیات‌های مستقیم؛‌ بانک‌ها مکلفند شماره اقتصادی اشخاص حقیقی و حقوقی موضوع این دستورالعمل را در قراردادهای اعطای تسهیلات یا هر نوع معاملات بانکی اعم از ارزی و ریالی درج نمایند. لازم به ذکر است سازمان امور مالیاتی کشور در توضیح تکلیف فوق چنین متذکر شده است: مادامی که برای اشخاص شماره اقتصادی صادر نشده است از شماره ملی برای اشخاص حقیقی و از شناسه ملی برای اشخاص حقوقی به جای شماره اقتصادی استفاده خواهد شد.






نویسنده : انجمن پیشخوان روستایی
 
تاریخ ارسال : سه شنبه 3 مرداد 1391


باسلام ضمن قبولی طاعات به اطلاع همکاران محترمی که به علت عدم داشتن قراردادهای سالهای قبل از88/10/21 نتوانسته اند تاکنون 7درصد بیمه خودرا برای ایجادسوابق بیمه واریز نمایند،می رسانیم نامه ای مورخه 91/04/31 به شماره 2050 ازحوزه اداره کل درآمدحق بیمه کشور به استانها ابلاغ وارسال گردیده است که شاغلین می توانندبا تاییدیه سوابق توسط مخابرات 7درصد بیمه خودرا واریزنمایند واین موضوع حذف قرارداد اللحساب برای کارگزاران وپیمانکاران مخابرات که شاغل هستند اجرا میگردد.برای بعد از تاریخ فوق تا اخر 90 مبلغ براورد شده توسط تامین اجتماعی به مخابرات فرستاده شده و باید منتظر واریز مبلغ23%توسط مخابرات باشیم.دفاتر هم با اطلاع رسانی که خواهیم کرد 7%را واریز می نمایند تا بیمه آنها تا آخر 90 حل وفصل شود وبه همین سبک هم از اول سال91 مخابرات بیمه ها را ادامه خواهد داد.

لازم به ذکر می باشد با توجه به آموزش های فشرده کارگزاران مخابرات استان  در زیمنه کامپیوتر و سوئیچ در آینده نزدیک طرح برون سپاری دفاتر ای سی تی از مراکز مخابرات مطرح خواهد شد.به این صورت که چون مخابرات حدود70%حقوق دفاتر دارای مرکز را پرداخت می نماید و همچنین طبق قانون بیمه را نیز باید پرداخت نماید وبا توجه به افت شدید کیفیت ارائه خدمات توسط مراکز به این علت که تمام وقت دفاتر صرف پست بانک می شود طرح برون سپاری دفاتر از مراکز سوئیچ مطرح شده است و مخابرات با نیرویی که سوئیچ را انتخاب نماید قرارداد اداره کار منعقد خواهد کرد.

همچنین نیرو های داری لیسانس جذف و سابقه 6 سال هم معادل لیسانس داده خواهد شد و جذب می شوند و قرارداد واحد اداره کار نیز منعقد خواهد شد.

شایان ذکر می باشد افرادی می توانند مرکز سوئیچ را انتخاب کرده و یا ای سی تی را انتخاب کنند که در  صورتی که مرکز را تنخاب نمایند ای سی تی مثل دفاتر جیدی که احداث می شوند به دهیاری واگزار خواهد شد و دهیار مسئول دفتر خواهد شد.

اطلا عات تکمیلی را از نمایندگان استان ها جویا شوید.

منبع :سایت خراسان رضوی و شورای کشوری






نویسنده : انجمن پیشخوان روستایی


تهران -معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از راه اندازی سامانه پاسخگویی به شكایات مشتركین سرویس های فناوری اطلاعات، ارتباطی و رادیویی در سایت این سازمان خبر داد.
به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ( رگولاتوری )،' حسن رضوانی ' روز چهارشنبه درباره نحوه استفاده از این سامانه گفت: در مرحله اول كاربران باید با مراجعه به سایت اپراتوری كه از آن خدمات دریافت می‌كنند، نسبت به طرح شكایت و دریافت كد 17 رقمی پیگیری اقدام كنند و اپراتور باید در مدت زمان مشخص و تعیین شده به شكایت شاكی رسیدگی كند.

وی افزود: این سامانه به منظور تحقق اهداف تفاهم‌نامه همكاری پایش و كنترل سرویسهای ارتباطی و فناوری اطلاعات بین سازمان تنظیم مقررات و هفت دستگاه اجرائی، حمایت از حقوق مصرف‌كننده و تامین‌كنندگان خدمات در این حوزه راه اندازی شده است .

رضوانی درمورد نتیجه عدم پاسخگویی اپراتورها در زمان تعیین شده، گفت: در صورتیكه اپراتور در بازه زمانی تعیین شده و مطابق با قراردادهای فیمابین، پاسخگوئی لازم را انجام ندهد كاربران می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع در سایت رگولاتوری و ورود كد پیگیری 17 رقمی كه از سایت اپراتور دریافت كرده‌اند، موضوع شكایت و عدم پاسخگوئی اپراتور را پیگیری كنند.

رضوانی كاهش زمان پاسخگوئی به شكایات، طرح و پیگیری شكایات به صورت الكترونیكی و بدون نیاز به مراجعه حضوری و نظارت هوشمند را از مزایای سامانه جامع پاسخگوئی به شكایات عنوان و تصریح كرد: رگولاتوری به منظور پاسخگوئی و حفظ حقوق مشتركان، از طریق مناطق هفتگانه خود و با همكاری هفت دستگاه دیگر عضو تفاهم‌نامه همكاری پایش و كنترل بازار موضوع شكایات را پیگیری می‌كند.

تفاهم‌نامه پایش و كنترل سرویسهای ارتباطی و فناوری اطلاعات در سال 90 بین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، سازمان حمایت مصرف‌كنندگان و تولیدكنندگان، پلیس امنیت و اطلاعات عمومی ناجا، سازمان تعزیرات حكومتی، پلیس آگاهی ناجا، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، شركت ارتباطات زیرساخت و سازمان فناوری اطلاعات مبادله شد.









نویسنده : انجمن پیشخوان روستایی
 
تاریخ ارسال : سه شنبه 3 مرداد 1391



پژوهش ها نشان داده است 90% از ما ظرف چند دقیقه پس از دیدن یك فرد یا یك محیط خاص، درباره آنها قضاوت می كنیم .

نگاه خود را با مشتری كنترل كنید، هنگامی كه مشغول بحث ومذاكره با مشتری در كار هستید ، تصور كنید كه یك مثلث روی پیشانی طرف مقابل است، با خیره شدن به این ناحیه یك جو جدی ایجاد كنید و از این طریق به طرف مقابل بفهمانید كه كار جدی است.

تحقیقات نشان داده است ، اطلاعاتی كه وارد مغز می شوند، 87% از طریق چشم ، 9 % از طریق گوش ، 4% از طریق سایرحواس بدن است.







نویسنده : انجمن پیشخوان روستایی
 
تاریخ ارسال : سه شنبه 3 مرداد 1391



کارگزارانی که دست به قلم خوبی دارند و مایل هستند در سایت انجمن دفاتر پیشخوان روستایی نویسندگی داشته باشند به شماره زیر ارسال پیام داشته باشند تا ترتیب اثر داده شود.

تعداد کل نویسندگان (6 نفر)
یک نویسنده جهت مطالب اقتصادی
یک نویسنده جهت مطالب بانکی
یک نویسنده جهت مطالب اجتماعی
یک نویسنده جهت مطالب کامپیوتر و آی تی
یک نویسنده جهت مطالب سیاسی
یک نویسنده جهت مطالب آموزشی

لطفاً مشخصات خود و همچنین نام استان خود و اینکه در کدام موضوع علاقمند به نویسندگی هستند  در محتوی درخواست خود ارسال نمایید
کارگزارن با توجه به زمان ارسال پیام در اولویت خواهند بود

شماره خط پیام جهت درخواست
30007650001591







نویسنده : انجمن پیشخوان روستایی
 
تاریخ ارسال : دوشنبه 2 مرداد 1391



باسلام ضمن قبولی طاعات به اطلاع همکاران محترمی که به علت عدم داشتن قراردادهای سالهای قبل از88/10/21 نتوانسته اندتاکنون 7درصد بیمه خودرا برای ایجادسوابق بیمه واریزنمایند،می رسانیم نامه ای مورخه 91/04/31 به شماره 2050 ازحوزه اداره کل درآمدحق بیمه کشوربه استانها ابلاغ وارسال گردیده است که شاغلین می توانندبا تاییدیه سوابق توسط مخابرات 7درصد بیمه خودرا واریزنمایند واین موضوع حذف قرارداد اللحساب برای کارگزاران وپیمانکاران مخابرات که شاغل هستند اجرا میگردد.
منبع:انجمن پیشخوان استان خراسان رضوی





نویسنده : انجمن پیشخوان روستایی
 
تاریخ ارسال : دوشنبه 2 مرداد 1391




 


دانلودورژن جدید سیمیا 19-04-91

دانلود دامپ تاریخ 2-5-91






نویسنده : انجمن پیشخوان روستایی
 
تاریخ ارسال : یکشنبه 1 مرداد 1391


شاید شما جزو كسانی نباشید كه می‌خواهند شماره تلفن همراه رند داشته باشند اما حتما به این فكر كرده‌اید كه صاحبان رندترین شماره‌های تلفن همراه چه كسانی هستند؟

به گزارش خبرنگار سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، شماره‌ی 09123456789 از جمله رندترین شماره‌ی شبكه‌ی تلفن همراه كشور است كه در آبان‌ماه سال 87 اعلام شد كه به مزایده گذاشته نخواهد شد و قرار است به موزه مخابرات برده شود، اما بعدها اعلام شد قرار است مزایده شماره‌های رند دوباره برگزار و شماره مذكور نیز به مزایده گذاشته ‌شود. اما اكنون از سرنوشت این شماره اطلاعی در دست نیست.


داوود زارعیان در این باره به خبرنگار ارتباطات ایسنا گفته بود: این شماره دست شخص خاصی نیست و همچنان در دست مخابرات بوده و قرار است این شماره تلفن در مزایده به فروش برسد.

مدیر كل روابط عمومی شركت مخابرات ایران چندی پیش درباره فروش گرانترین شماره تلفن همراه گفته بود كه آخرین مزایده شماره‌ها در سال گذشته برگزار شده است و همچنین تاكنون گران‌ترین شماره تلفن همراه فروخته شده حدود 77 میلیون تومان بوده است.

هر ساله برای برگزاری مزایده شماره‌های رند، مخابرات قیمت پایه‌ای را با توجه به بازار مشخص كرده و ارزیابی‌های لازم را انجام می‌دهد و پس از آن شماره مورد نظر به مزایده گذاشته خواهد شد و در مزایده هم با توجه به قیمت پایه، پیشنهادها اعلام و بیش‌ترین رقم پیشنهادی برنده مزایده می‌شود. اما از جمله گران‌ترین شماره‌ی رند به فروش رفته می‌توان به شماره‌ی ‌09127777777 اشاره كرد كه به مبلغ حدود ‌57 میلیون فروخته شد و پس از آن شماره ‌09122222222 به مبلغ ‌44 میلیون تومان و شماره ‌09123333333 به مبلغ ‌43 میلیون تومان به فروش رفته‌اند.

در یازدهمین دوره مزایده شماره‌های رند تلفن همراه بالاترین رقم به شماره 7676 ـ XXX ـ 0912 مربوط بود كه به مبلغ 19 میلیون ریال به فروش رفت؛ از دیگر شماره‌های رند شماره‌های 09121111111 است كه قرار است در آینده به مزایده گذاشته ‌شود اما اكثر شماره‌های رند به مزایده گذاشته شده‌اند و بیش‌ترین شماره‌های رند در دوره‌های اول مزایده به فروش رفت.

مدیر كل روابط عمومی شركت مخابرات ایران در آخرین اظهار نظر خود درباره مزایده‌های شماره تلفن‌ گفت: فروش شماره‌های تلفن همراه قاعده و قانون خود را دارد كه تصمیم فروش و حضور آن‌ها در مزایده به دست كمیته‌ مربوطه است و اگر شماره‌ای در مزایده حضور نداشته باشد در دست این كمیته بوده و برای آن تصمیم گرفته خواهد شد.






نویسنده : انجمن پیشخوان روستایی

سرگرمی و تفریحی نیک فان دات کام

گروه اینترنتی اطلس

نیک فیس

طراحی سایت

طراحی بنر و هدر

طراحی قالب وردپرس

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic